Lisämyyntiä?
Suuressa osassa liikkeitä on alue jonka, luona asiakas maksaa ostettavat tuotteet ja/tai odottaa palvelua. Tätä asiakkaan odotusaikaa ei aina…
Suuressa osassa liikkeitä on alue jonka, luona asiakas maksaa ostettavat tuotteet ja/tai odottaa palvelua. Tätä asiakkaan odotusaikaa ei aina…
Edellisessä kirjoituksessani pureuduttiin tavoitteen merkityksen tärkeyteen ja kirkkauteen kun organisaatio lähtee harkitsemaan digitaalisen infonäyttöverkoston hankintaa.
Yrityksen strategia ja Digital Signage Read More »
Digitaalisten infonäyttöjen ja erilaisten näyttöpintojen kuten Led- seinien käyttö viestinnällisten ja markkinoinnillisten tavoitteiden saavuttamiseksi lisääntyy kiihtyvällä tahdilla.
infonäyttöjärjestelmän tavoitteet ja määrittely Read More »
Asiakkaat joilla ei ole kokemusta digitaalisista infonäytöistä ja ovat suunnittelemassa laajaa näyttöverkkoa tai tekemässä konseptitestiä, tekevät hankinnan useimmiten pilottiprojektin kautta.
Pilottiprojektin merkitys infojärjestelmän hankinnassa Read More »
Infojärjestelmän hankinta kannattaa aina aloittaa viestinnällisen tarpeen selvittämisellä. Keitä ovat ne toimijat, jotka organisaation tulisi viestinnällään tavoittaa, eli kartoitus lähtee aivan perusasioista.
Vinkkejä Digital Signage- järjestelmän hankintaan Read More »
Mainostajat ovat jo pitkään ymmärtäneet vuorokausirytmin hyödyntämisen edut tarjoamalla ajankohtaan sopivaa viestintää kohderyhmä sekä päivän aikana muuttuvat intressit huomioiden.
Vuorokausirytmin hyödyntäminen Read More »
ComQi’s shopper engagement tools driving fan experience, revenue objectives in top sports and entertainment centers around the globe.
Sports Arena Solutions – Press Release Read More »